Our articles

השכרת כסאות לאירועים מחיר

5 הדברים החשובים ביותר להשכרת כסאות לאירועים

1. עלות – הבה נודה באמת, אחד הפרמטרים הקריטיים ביותר בכל עסקה כמעט היא המחיר שלה. מחד, הלקוח רוצה לכרות את העסקה המשתלמת ביותר ומאידך הספק רוצה לקבל את התמורה שהוא מאמין שמגיעה לו והיא רווחית עבורו. הטיפ שלנו עבורכם הוא לנסות להרכיב חבילה משתלמת ולהתמקח על המחיר. ככל שתגדילו את שווי העסקה שלכם, כך ההנחה תהייה גבוהה יותר. לכן, בבואנו לבצע השכרת כסאות לאירועים, ניקח בחשבון את המחיר!

2. טיב הציוד – חברות השכרת ציוד המספקות השכרת כסאות ושולחנות לאירועים למשל, עושות כן מספר רב של פעמים ולכן, באופן טבעי, עלולים פגעי השימוש להיראות ולפגום בטיב הציוד אשר יגיע אל האירוע שלכם. כאשר אתם בוחרים חברה לביצוע השכרת ציוד לאירוע שלכם חשוב לבחור בחברה המבצעת תחזוקה לציוד באופן שוטף! אנחנו בטוחים שלא תרצו להגיע למצב בו אחד האורחים נפל כי הכיסא נשבר או שהמזגן הפסיק לעבוד כי הוא פשוט עייף ותקול מעודף זמן שימוש ללא תחזוקה ראויה.

3. מגוון – נכון, יש פרמטרים אשר צריך להתעכב עליהם קצת יותר ובין אלו נמצא השכרת כסאות לאירועים מחיר, איכות, טיב וכדומה אך אחד הדברים החשובים ביותר הוא לבחון ראשית את המגוון הקיים אצל אותה חברה ייעודית. השאיפה צריכה להיות להזמין הכל מחברה אחת ולהתנהל מול ספק אחד. וזה בעצם הדבר החשוב ביותר כשבוחרים חברה של השכרת ציוד לאירועים.

4. אחריות – אם יש משהו אקוטי עד מאוד ומה שעלול לבטל עסקה בגינו הרי שזו האחריות. בדקו היטב את הציוד אותו השכרתם במעמד קבלתו, שימו לב שאין פגמים חבויים עליהם תחויבו לאחר ההחזרה.

5. אספקה ואיסוף – חוק ברזל: עובדים רק עם חברה אשר תספק את הציוד למקום האירוע ותגיע לאסוף אותו משם! אל תתפשרו על כך ואל תגידו לעצמכם לא נורא חסכתי כמה שקלים וזה רק ללכת לאסוף את הציוד ובסך הכל להחזיר אותו… מתכון למפחי נפש ובזבוז זמן משווע.

חברת קארמה המעניקה שירות מלא בכל הקשור בהשכרת ציוד לאירועים, עומדת לרשותכם ותשמח לשרת אתכם באירועים הבאים שלכם. צרו איתנו קשר ויחד נוכל להרכיב עבורכם את האירוע המושלם. תוכלו ליצור איתנו קשר באמצעות טופס צור הקשר.

ניתן להתרשם גם אודות: פריטים שהם MUST לכל אירוע!,  ציוד לאירועים, השכרת אוהלים לאירועים בשטח, מוצרים למכירה, כל פתרונות הקירור.




    ציוד לאירועים להשכרה
    השכרת ציוד לאירועים
    גלריה קארמה (49) ציוד לאירוע שטח
    !We want too

    לפגישת ייעוץ השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם




      מאמרים נוספים

      פתח/י צ'אט
      1
      היי 👋
      איך נוכל לעזור לך?