Our articles

השכרת ציוד לאירועים – דגשים לבחירת חברה מתאימה

כאשר אנו מתכננים אירוע בחיק הטבע, בבית הפרטי שלנו, בחוף הים או בכל מקום שהוא לא גן או אולם אירועים שם דואגים לכל הפרטים, עלינו לחשוב אנחנו על כל מה שצריך כדי שנוכל מצד אחד לספק מענה לאורחים שלנו ומצד שני להפיק אירוע ייחודי ומושקע. לשם כך קיימות בשוק מגוון חברות ציוד אירועים להשכרה כמו למשל שולחנות, כסאות, מפות, כלי הגשה, פתרונות קירור וחימום, אוהלים, ציליות, פופים, ספסלים ועוד… אם גם אתם צריכים ציוד אירועים להשכרה הנה גם דגשים לבחירת חברה מתאימה.

 

  1. טיב הציוד – מומלץ לבחור בחברה שמשכירה ללקוחות שלה ציוד איכותי. הרי לא הייתם רוצים שמישהו יישב על כסא ולא ירגיש בנוח או חמור מכך, ייפול כתוצאה מליקויים.
  2. אחריות על הציוד – בחרו בחברה שמספקת לכם אחריות על הציוד ובדקו היטב את תנאי ההחזר. למשל יש חברות שמחייבות סכום כסף מסוים אם למשל נהרס דבר מה מהציוד שהשכרתם לכן חשוב לוודא שהתנאים הוגנים כלפי שני הצדדים.
  3. בדיקה של הציוד לפני האירוע – בחרו בחברת ציוד אירועים להשכרה שמתחייבת לבצע בדיקה יסודית של הציוד לפני האירוע שלכם ולא בחברה שמעבירה את הציוד מאירוע לאירוע בלי לעשות סדר. הדבר קריטי במוצרים חשמליים כמו למשל גנרטור, פתרונות קירור… גם פתרונות הצללה יש לבחון היטב שהן קרעים למשל.
  4. הבאת הציוד למקום האירוע ואיסוף – בחרו בחברה שמביאה לכם את הציוד למקום האירוע ומחזירה את הציוד מאותו מקום וככה אתם יכולים לחסוך זמן רב ואנרגיה.
  5. ניקיון הציוד, שירותי פירוק והרכבה – יש חברות שמחייבות את המשכירים לדאוג שהציוד יהיה נקי ומסודר אחר כך ויש חברות שמספקות שירותי פירוק, הרכבה וניקיון.
  6. מבחר – מומלץ לבחור בחברת ציוד אירועים להשכרה המשכירה את כל הציוד תחת קורת גג אחת ולהימנע ממצב שבו אתם צריכים להשכיר כל דבר ממקור אחר מה שיסרבל את העניין וכנראה גם ייקר אותו.
  7. מחיר הוגן – לפני שאתם לוקחים ציוד אירועים להשכרה בדקו את המחירים להשכרת הציוד ובחרו בחברה המספקת מחירים הוגנים. יש חברות שמספקות ״חבילת השכרת לאירועים״, מה שמוביל מאוד את העלויות בהשוואה לכאלה שמתמחרות כל פריט או מוצר מושכר בנפרד.
ציוד לאירוע שטח
השכרת ציוד לאירועים
!We want too

לפגישת ייעוץ השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם




    מאמרים נוספים

    פתח/י צ'אט
    1
    היי 👋
    איך נוכל לעזור לך?