Our articles

השכרת ציוד לאירועים – עשרת הדיברות לאירוע ביתי

עשרת הדברות להקמת אירוע ביתי בעצמך עם השכרת ציוד לאירועים.

בשגרת קורונה, כאשר שום דבר כבר לא מובן מאליו, מתפתחת לה בעל כורחה סצנה שלמה של אירועי “עשה זאת בעצמך ואם אפשר אז גם בשטח ביתך”

כאשר האולמות וגני האירועים סגורים לא נותר לנו אלא לאלתר.

וכך הגיע חזון אחרית הימים! ובו הקהל הישראלי מתחיל לגלות את היופי והקסם שבפשטות, ומבין שלא כל אירוע שעולה יותר, הוא בהכרח האירוע המרגש או המיוחד ביותר. 

כאשר אנו מרימים אירוע בחצר ביתנו ובעצמנו ניתנת לנו האפשרות לקבוע את הטון, האופי, הסגנון, ולהתאים אותו לאישיות של החוגג/הזוג המתחתן ובעצם להביא את האורחים שלנו לערב מיוחד שהוא רק שלנו מכל הבחינות! 

לא עוד ערב גנרי שמתחיל בקבלת הפנים המסורתית עם המנות המטוגנות שמסתובבות ברחבת קבלת הפנים, עד השמע קולו של הכרוז קורא לנו לגשת לאזור החופה ומיד לאחריה הדיג’יי מרקיד את הקהל לזמן קצוב עד יציאת המנות הראשונות וכך זה ממשיך בדיוק באותה הרוטינה התואמת בדיוק לחתונה בה היית לפני חודש בדיוק.

חתונה יכולה להתקיים בכל מקום! כמוה כל אירוע אחר! כל עוד אנחנו לא מפריעים כמובן.

איך עושים זאת?

ניגש למדריך! ->

 

1. הדיבר הראשון, כמות האנשים.

בניית האירוע, בניית התקציב, תכנון סקיצה להעמדת הציוד ואזורי ההושבה יכולה להתחיל אך ורק לאחר שנדע מה כמות המוזמנים.

בשגרה מסובכת שכזאת, ההנחיות משתנות מיום ליום. בראש ובראשונה נתחיל בתכנון רשימת המוזמנים בהתאם לכמות המותרת, כמובן שאחרי שתיגמר השגרה המשוגעת הזאת, שיקולי רשימת המוזמנים יהיו שונים לגמרי אבל גם אז, תישאר זו החלטת המפתח ויריית הפתיחה למלאכת תכנון האירוע.

 

2. הדיבר השני הוא בחירת המיקום.

את/אתה גר/גרה בבית פרטי? מעולה!

ואם לא?

 ההורים? סבא? דוד? חבר קרוב? במידה ואחד מהם הסכים לארח אתכם במחוזותיו, נתחיל בסיור לוקיישן קצר, נבדוק שהמיקום שנבחר אכן יוכל להכיל את כמות המוזמנים אותה אנו מתכננים להזמין ונוכל להמשיך בהכנות.

ציוד לאירוע שטח

אירוע בחצר בית – צילום: קארמה ציוד לאירועים

3. חלוקת הלוקיישן לאזורים.

תא השטח בו יערך האירוע, מתחלק בדרך כלל למספר אזורים עיקריים.

אזור קבלת פנים מאופיין בציוד ישיבה גבוהה יחסית/ישיבה אלטרנטיבית, ריהוט אלטרנטיבי לאירועים.

אזור זה ימוקם בדרך כלל באזור קרוב יותר לכניסה לשטח מכיוון החניה.

אזור החופה – בדרך כלל ממוקם קרוב יותר לקבלת הפנים בו תוצב החופה (חופה בנויה או לחילופין “חופת חברים” עצמאית אשר אותה מחזיקים ארבעה אנשים המקורבים ביותר לזוג כאשר הבד מתנופף מעל הנוכחים בטקס החופה עצמו).

את החופה ניתן לערוך על במה ייעודית במידה והמאפיינים הדמוגרפיים של המקום מאלצים להגביה את רחבת החופה עצמה בכדי שהאורחים יוכלו לצפות ברגע המרגש ביותר בחייכם. 

 

אזור ההושבה – בו יוצבו כסאות ושולחנות המתאימים לארוחה, המתאימים למספר המוזמנים – בתוספת ספיירים בהתאם לצורך.

 

אזור רחבת הריקודים – בה תוצב מערכת הגברה ותאורה.

 

נחזור ונדגיש כי סידור זה אינו מחייב, וכי כל אחד מהשטחים יכול לשמש למספר תפקידים במהלך האירוע בהתאם לרצונותיכם ובהתאם לאילוצים!

לדוגמה, במידה ותא השטח אינו מאפשר להפריד בין אזור קבלת הפנים לאזור החופה ולאזור רחבת הריקודים לצורך העניין, אפשר לאחד את שלושתם לאותו תא שטח!

בתחילת האירוע תיערך באזור הנ”ל קבלת פנים, לאחר מכן טקס חופה עם “חופת חברים” אשר לא דורשת הקמה ופירוק ולאחר מכן גם ריקודים!

 

4. סקירת מערכת החשמל במקום.

אמנם איננו חשמלאים ואין אנו מצפים מאף זוג שמעוניין להתחתן לבצע הסבת מקצוע לטובת העניין, אך מומלץ לבצע בדיקה מול המקום (חצר/בית/משק) ולוודא מולו את תקינותה של מערכת החשמל. (עד כמה שידוע לו כמובן).

 ובמידה ומערכת החשמל תקינה, רצוי לוודא מול הספקים איתם אנו סוגרים אירוע (בעיקר קייטרינג, בר ודיג’יי) שאין בידיהם דרישות מיוחדות לגבי חיבור חשמל מיוחד או צריכה מופרזת.

במידה והובאה לידיעתכם דרישה מיוחדת לחיבור חשמל, יש להתייעץ עם גורם מקצוע. במידה ולדעת גורם מוסמך המערכת הקיימת במקום איננה מסוגלת לעמוד בדרישה יש לדאוג לגנרטור אשר יוצב במקום ביום האירוע ויהיה לגיבוי.

אנו לא רוצים פאדיחות ביום חשוב שכזה.

 

5. בחירה בין אירוע יום / אירוע ערב והתאמת השטח

גורם מכריע נוסף בתכנון האירוע הוא זמן האירוע על פני היממה.

יש שיעדיפו אירוע ערב, יש שיעדיפו אירוע צהריים, יש שיעדיפו אירוע שיתחיל בצהריים ויגמר בערב, כל האפשרויות פתוחות אולם יש להיערך בהתאם בשלבי תכנון האירוע.

במידה והאירוע ייערך ביום, במדינה חמה כמו שלנו, כדאי להיערך להצללת המקום. ישנם מספר פתרונות להצללת המקום: במידה והשטח מאפשר, קיימת אפשרות של הצללת כל תא השטח ברשת צל – רשת צל הינה הפתרון האידיאלי להצללת השטח ולהגנה מקסימלית מהשמש.

כמו כן יש אפשרות להצליל בבד לייקרה – לבד הלייקרה יתרונות וחסרונות, 

ישנם אנשים שמתחברים יותר לנראות הבד הלבן והבוהק – אך שימו לב כי יופיו יהיה לו בעוכריו! הבד מתאפיין בהגנה נמוכה מאוד מהשמש, בטח ובטח ביחס לרשתות צל.

דרך נוספת להצללה אלגנטית של שטחים בהם אין אפשרות להקים הצללה עקב אילוצי השטח (עצים/שיפועים וכד’) הינה בעזרת שמשיות.

שמשיות מגנות בצורה מעולה מפני שמש, ניתנות לניוד בשטח ( גם באמצע האירוע! בקלות וביעילות) ונותנות מענה אלגנטי לכל פינה הדורשת הצללה.

 ציוד לאירוע שטח

חתונה לאור שקיעה – צילום: קארמה השכרת ציוד לאירועים

 

6. באנו חושך לגרש!

במידה ובחרנו באירוע ערב, נהיה חייבים להאיר את המקום!

הדרך האלגנטית ביותר והיעילה ביותר המאפשרת לנו להאיר את השטח בצורה אחידה היא ע”י שימוש בגרלנדה.

גרלנדה הינה כבל חשמל אליו מחוברים בתי נורה. אנו נוהגים להשתמש בנורות המתבססות על טכנולוגית לד, המאפשרת התאמה למערכת חשמל ביתית בעזרת צריכת חשמל זניחה ביותר ובאותה נשימה מעוצבות בתצורת “דמוי פחם” אשר נותן את הטאצ’ העיצובי לגרלנדה ולשטח כולו.

 

7. הקצאת שטח למטבח

מצרך חובה לאירוע מושלם הוא קייטרינג! חלבי בשרי בשרי או טבעוני, כל אחד והעדפותיו, אך כל אחד מהם צריך שטח להתארגנות.

יש להקצות שטח מיוחד לקייטרינג ובו תהיה נקודת מים ובמידה והקייטרינג צריך – תהיה גם נקודת חשמל. שטח תפעול לקייטרינג יאפשר 

 

8. 00!

פרט קטן אך חשוב ביותר! השירותים!

עלינו לדאוג לנוחיות האורחים אותם הזמנו לחגיגה!

באפשרותנו להתבסס על השירותים בבית – היחס הנכון בין כמות תאי השירותים לכמות המוזמנים הוא מינימום 1 מול 100. תא שירותים אחד לפחות לכל 100 אורחים – כמות שתאפשר שימוש בשירותים ללא היווצרות תורים מיותרים.

במידה והבית איננו מאפשר פרט זה, יש אפשרות כמובן לשכור תאי שירותים מפוארים אשר יגיעו לאירוע, ישרתו את הנוכחים באירוע ולאחר מכן יפונו ע”י הספק. הסטנדרט של ימינו בתחום תאי שירותים לאירועים כולל רמות פאר שלא מביישות אף מלון, כוללים מיזוג אויר ולעתים קרובות גם מוזיקת רקע – כמו כן כוללים התאים גם עובד ניקיון צמוד לאורך כל האירוע אשר ידאג לשמור את השירותים בשיאם!

 

9. הקמת האירוע ביום לפני!

יתרון גדול מאוד שמאפיין את האירועים הביתיים, הוא היכולת שלכם לקבוע את מועד ההקמה בגמישות יחסית – פשוט מכיוון שהמקום הוא שלכם!

כך נוכל להיות רגועים בלילה שלפני כאשר אנו יודעים שכל הציוד עומד במקום, החשמל עובד כמו שצריך, וצמצמנו לאפס את הסיכוי להופעת בלתמ”ים כלשהם.

 

10. בחירת הספקים הנכונים!

כאשר אנו עורכים אירוע בבית, חשוב לבחור בספקים אחראיים אשר מבינים שחלק מתפקידם הוא להשרות רוגע על הזוג ולשמור על המקום בו הם נמצאים.

ספקים שמבינים שעליהם לא להיות מורגשים בשטח יתר על המידה, לשמור על הניקיון, לכבד את בני הבית ופרטיותם.

אנו בקארמה ציוד ואירועים מתגאים בקילומטראז’ ארוך מאוד של מאות ואלפי אירועים בכל סוגי הלוקיישנים.

בתים פרטיים, אולמות, מגרשי הספורט ואפילו חתונות באמצע רחוב

אנו מתגאים בצוות מנוסה מאין כמותו היודע שירות מהו!

מצוידים באמצעי שינוע מתקדמים שיודעים להגיע לכל תא שטח בצורה חלקה תוך דיוק מופתי בזמנים וכל זאת בחיוך ובקארמה טובה.

 

מחכים לפגוש אתכם באירוע הבא!    

ציוד לאירועים להשכרה
ציוד לאירוע שטח
ציוד לאירוע שטח
!We want too

לפגישת ייעוץ השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם




    מאמרים נוספים

    פתח/י צ'אט
    1
    היי 👋
    איך נוכל לעזור לך?