Our articles

ציוד אלטרנטיבי לאירועים

מפלפלים את האירוע

חברים, אנחנו בשנת 2019 והגיע הזמן להעיז ולצאת מהקופסא! אירועים לא חייבים לכלול רק כיסאות ושולחנות וכיום ניתן ואף מומלץ לשלב שלל ציוד אלטרנטיבי עבור האירוע הבא שלכם. בשורות הבאות נכיר מעט את הריהוט האלטרנטיבי אותו תוכלו לשלב באירוע שלכם ועל ידי כך לייצר אירוע חדשני, כייפי וכזה שיגרום גם לאורח הסרבן ביותר ליהנות!

ריהוט אלטרנטיבי

ציוד אלטרנטיבי לאירועים הוא מינוח מפוצץ מאוד אך בהחלט מהווה הגדרה מדויקת לאור העובדה שהישראלים נוטים להיתקע על ציוד בסיסי ומעט חוששים לפתוח את הראש. ראשית, הבה נסביר מהו ריהוט אלטרנטיבי ונמשיך ליתרונות והתועלות שבהשכרתו עבור האירוע שלכם.

ציוד אלטרנטיבי לאירועים הוא ציוד אשר יוצא מגבולות הכיסא הרגיל או כיסא הפלסטיק המוכרים והידועים, מדובר על פינות ישיבת זולה נעימות עשויות עץ ועליהן כריות נוחות, מדובר בשולחנות נמוכים המתאימים לאופי הזולה ולגובה פינות הישיבה, גם הפופים נכנסים תחת הקטגוריה הזו ובעצם מובן שמדובר בריהוט שהוא ריהוט כייפי וכזה אשר ייצר וייב (VIBE) נעים עבור האירוע שלכם. לרוב, פינות הזולה יהיו בצבעים לבנים אך הכריות שעליהן והפופים יהיו צבעוניים ומרהיבים.

היתרונות בהשכרת ציוד או ריהוט אלטרנטיבי לאירועים הם גדולים אך חשוב להבין מספר דברים, כאשר החשוב מביניהם הוא העובדה שמדובר בציוד נוסף ולא במקום, תמיד תוכלו לשלב ריהוט נוסף ועל ידי כך לוודא כי לכל אורח ואורחת, ימצא הריהוט המתאים ביותר עבורו. מעבר לכך, יתרון נוסף של הריהוט הוא האופי אשר הוא מקנה לאירוע. כאשר אורח מגיע לאירוע, אותו אורח מצפה ליהנות ולשכוח לרגע משגרת היום. ריהוט אלטרנטיבי צבעוני המחבר אותו לאורחים אחרים הוא בדיוק הריהוט אשר ישיג את המטרה הזו. יתרון נוסף של השכרת ציוד לאירועים בסגנון אלטרנטיבי הוא העובדה שהוא לוקח את הרשמיות ומעיף אותה היישר מהחלון והכל על מנת לפנות מקום עבור ההנאה.

עצרו, אל תכינו אפילו רשימת ציוד ראשונית, התקשרו אלינו ואנו נבנה יחד אתכם את הציוד עבור האירוע שלכם. אנו מבטיחים לעזור ככל האפשר ובעיקר לעזור לכם להכיר את הציוד אשר יעשה עבור האירוע שלכם את כל ההבדל. התקשרו אלינו ב: 050-9647220 או 054-4757900.

ניתן להתרשם גם אודות: פריטים שהם MUST לכל אירוע!,  ציוד לאירועים, השכרת אוהלים לאירועים בשטח, מוצרים למכירה, כל פתרונות הקירור.

השכרת ציוד לאירועים
השכרת ציוד לאירועים
ציוד לאירוע שטח
!We want too

לפגישת ייעוץ השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם




    מאמרים נוספים

    פתח/י צ'אט
    1
    היי 👋
    איך נוכל לעזור לך?